środa, 26 lutego 2014

Staropolskie pączki


Tym razem wszytko o tym jak zrobić pyszne staropolskie pączki będziecie mogli przeczytać w mojej starej, wiekowej książce i zobaczyć na zdjęciach, które zrobiłam gdy je przygotowywałam.
Pączusie są wyśmienite mimo, że wyszły mi 24, a nie jak książka podaje 32. Przelicznik drożdżowy gdyby był potrzebny znajdziecie tutaj.




Korzystałam z przepisu na pączki bardzo dobre. Połowę pączków nadziewałam tradycyjnie nadzieniem różanych, a pozostałe które mi trochę się nieudały przekroiłam i podałam z bitą śmietaną. Dodatkowo po wystudzeniu polałam lukrem przygotowanym z 1 szklanki cukru pudru wymieszanego z 3 łyżkami gorącej wody. (w zależności od gęstości lukru, można dodać jeszcze 1 łyżkę wody.) Zamiast lukru można je tylko oprószyć cukrem pudrem wg uznania.





loading...

Brak komentarzy: