sobota, 10 maja 2014

Koktajl bananowo-jagodowy


Proste rozwiązania są najlepsze i tak również jest w tym przypadku. Szukałam czegoś na drugie śniadanie lub lekki deser i znalazłam. Miałam problem ponieważ nienawidzę jogurtu naturalnego, oczywiście w sosach, ciastach czy sałatkach jest ok, ale nie w naturalnej postaci. Na samą myśl, przechodzą mnie ciarki. Tym czasem w koktajlu użyłam właśnie tego znienawidzonego jogurtu i wiecie co? Koktajl wyszedł rewelacyjny, wyśmienity i delikatnie słodki. Więc zachęcam gorąco do spróbowania.



Składniki dla 3 osób:
  • Jogurt naturalny 400 ml
  • 2 banany
  • ½ szklanki jagód
  • 1 łyżka syropu z czarnego bzu lub miodu (można zastąpić ½ łyżeczki cynamonu)


Przygotowanie:
Banany miksujemy w blenderze z jogurtem. Połowę rozlewamy do szklanek. Do drugiej części dodajemy jagody, syrop i miksujemy. Wlewamy powoli by uzuskaćkoktajl dwukolorowy. Można również użyć mrożonych owoców, koktajl będzie bardziej orzeźwiający.



Lejąc po ściance naprzemiennie mozna uzyskać więcej kolorowych barw jeśli chcemy sie pobawić. Koktajl ma tylko jedną wadę, zbyt szybko znika, szczególnie kiedy jest tak ciepło, chciałoby sie więcej i więcej a tu dno szklanki ;)


loading...

Brak komentarzy: