poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wątróbka w panierce


Zwykle przygotowywałam wątrobę otaczając ją tylko w mące i serwowałam na wiele sposób. Tym razem chciałam spróbować czego nowego bo zależało mi by podać ją na zimno. Wątróbka w panierce to super pomysł bo idealnie nadaje się na różnego rodzaju imprezy na zimno, ale też świetnie smakuje na ciepło jako główne danie z ziemniaczkami i surówką lub sałatką. U mnie z sałatką kukurydzianą smakowała przepysznie. Zniknęła w mgnieniu oka.





Składniki:


  • 40 dkg wątróbki wieprzowej albo drobiowej 
  • 2 jajka 
  • mąka 
  • bułka tarta 
  • sól, pieprz 
  • olej do smażenia 

Przygotowanie: 
Wątróbkę opłukać, a następnie pokroić w poprzek na cienkie kawałki. Jajka mocno rozbić rózgą albo widelcem i doprawić solą i pieprzem. To bardzo ważne, gdyż wątroby się nie soli bezpośrednio by nie była twarda. Dlatego należy doprawić panierkę.

Następnie obtoczyć wszystkie kawałki wątróbki w mace, jajku i bułce tartej.


Smażyć z obu stron na średniej mocy. Jest pyszna polecam
Smacznego
loading...

Brak komentarzy: